beatricelangholz

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Hemma

Av Beatrice - 30 januari 2012 13:08

Hemma nu efter haft en lektion i Turism i dag.
Rätt härligt att alltid få sluta vid 12 på måndagar och nu är ju min matte/svenska lärare sjukskriven med så färre lektioner, men dock måste jag verkligen arbete mer på matte nu då när jag inte har några lektioner!

Nu ska jag inte skriva en hel novell men jag hatar personer som uttrycker sig sähär " ska aldrig mer prata med den här personen".. man ba okej? Lika förbannat gör personen det, frågan är varför, varför pratar du med den personen du aldrig skulle prata med, är det för att du har för lite vänner eller duger dom inte du har?
Jag känner att jag söker inte efter vänner, vänner får man genom att vara sig själv, inte fjäska.

Att fjäska och snacka skit om andra, varför ens sitta och döma andra för hur dom ser ut?
Det var något jag fick göra hela tiden innan tills jag sa ifrån..och så lättad jag är nu.
All frihet och bättre vänner har man funnit, mitt liv är på topp nu och jag kan inte säga något negativt alls just nu.
Snart 18 och då skall det börja planeras att åka utomland då ingen jävla föräldrar kan protestera! YES.

Den mest omtyckta av alla är bannimej min kära Sarah, alltid jordnära och en mycket rolig person..
Får alltid en på bättre humör då man är nere, och en person man kan hitta på massa skoj med!
Älskar dig vännen min!

Nej men nu skall jag njuta av den hära kära dag, sol ute nu ju..så ska nog passa på att gå en runda innan älskling kommer hem, sen blir det hem till honom och mysa massa! ;) 

hihi.. 
 

Här kommer två par bilder, dock från cam så tror inte det är världens bästa bilder, har min kamera nu men måste hitta sladden..FORTFARANDE! :( men det fixas nog idag det med!

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 31 juli 2012 10:52

Segt väder ute och ja vad finns det att göra i detta skit väder,skall nog ligga och kolla film tills älskling kommer tillbaka:)...

Av Beatrice - 29 juli 2012 12:00

Nu strax skall vi hem till fiddes mormor och morfar och äta..vi orkar inte ställa oss och laga mat själva så vi tackade ja till lunch :) vi håller just nu på att klippa gräset och ja det är inte lika lätt som det ser ut,alltså kör man mini traktor....

Av Beatrice - 29 juli 2012 11:54

Nu strax skall vi hem till fiddes mormor och morfar och äta..vi orkar inte ställa oss och laga mat själva så vi tackade ja till lunch :) vi håller just nu på att klippa gräset och ja det är inte lika lätt som det ser ut,alltså kör man mini traktor....

Av Beatrice - 28 juli 2012 21:06

Vårt egna kök...tacos på makaroner,mums!

Av Beatrice - 28 juli 2012 16:54

Internet vill inte samsas,så här kommer bilden som skulle upp!...

Presentation


Hej det här är Beatrice och i min blogg får du läsa allt om mitt liv vad jag gör osv! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards