beatricelangholz

Alla inlägg under augusti 2011

Av Beatrice - 29 augusti 2011 19:32

Hej, ett inlägg innan kvällen tänkte jag  
Jag väntar på min älskling, det regnar för fullt där ute men det är ju bara en plus i kanten nu på kvällen då vi skall mysa massa med godis och läsk och bara njuta av att vara tillsammans, jag är så glad över dig min pojk!
Och ace age 3 i 3D , yihoo!

Imon är det skola som vanligt efter det får vi se vad som händer!

 

Av Beatrice - 29 augusti 2011 13:52

Hejsan, kom hem nyss ifrån skolan, det har varit en mycket lam dag.
Inte gymmat som jag skulle, inte hunnit äta..ligger nu i sängen och gör inget alls och allmänt trött på allt och fan ja vad ska jag mer skriva?
Hade en lektion i dag sen hem igen, kanske ska till Sarah senare och umgås med henne en stund sen hem kanske träffa pojkvänen, ovanligt?
Sen sova och hoppas jag orkar gå till skolan, redan skoltrött!  

Nej, vet ni jag vill ha en ny data där jag kan lägga in bilder och allt möjligt som en normal datahelvete.
Aja seyaa.

  En ny bild som är tagen nu i helgen
  Bjuder på en bild på mg och pojkvänen också, haha ska ba se hur många bilder av dom jag ha, kan få en varje dag kanske.. haha.Dagens min?

Ha det bra resten av dagen,även om det är tråkigt väder!

Av Beatrice - 25 augusti 2011 08:10

Hejsan allesammans.
Sitter nu i skolan och är också där alledeles för tidigt, men eftersom ingen annan buss passar med min tid då jag börjar så får det blir såhär, väntar nu på Malin och Maria som har engelska sen inväntar vi nästa lektion, och det kommer ja bara va skola idag  , sen efter skolan så blir det kanske stan, eftersom det är löning, så får pengar från sommarjobbet trodligen.

Blir nog att försöka träffa pojkvänen också, kan behövas..sen får jag helt enkelt ta dagen som den kommer, jag har ingen matlust heller konstigt..men får väll äta nu när vi har lunch sen, något iallfall.. inte bra att inte äta säger man ju.

Ni får ni ha det bra så ska jag checka vidare på datan!  

 

 

 

Av Beatrice - 24 augusti 2011 20:04

Jag kommer in i nulägen då jag tycker att allt är så himla perfekt, men ibland saknar jag det förflutna och vill aldrig komma in i framtiden, vill bara backa bakåt.
Man tror att allt är så himla bra men allt är inte det.
Känner ibland att man bara vill försvinna för i dag eller två, bara somna till så allt blir svart, se hur många som kanske skulle bli ledsna eller bry sig men framför allt, bara för att slappna av och komma ifrån all stress och allt omkring sig.
Sen vakna upp och inte komma håg någon eller något och bara börja om på nytt, som en ny människa.
Man skulle glömma allt man hade och inte vara ledsen över att kanske förlora den närmsta man igentligen inte vill förlora, ibland undrar jag ens varför jag gav mig in i det?

Jag tycker dessutom att som min kära vän, spyr på alla äckliga personer som bara vill förstöra och inte kan växa upp och vara normala, utan ska behöver visa tuttarna och halva röven, för att man tror att man har alla killar efter sig då?..och varför kan man bara inte bete sig normalt som alla andra, man behöver inte vara tillgjord..varför krossa en annans känslor med att bara ligga runt med andra och vad har det ens för mening..så många som blir sårade av sånt.
Fårstår visst inte meningen i vissa saker.

Lite känslor som härjar över mig, som kom ut på detta sätt.
Ta ej illa upp.

Av Beatrice - 22 augusti 2011 18:43

Ikväll blir det en kvällsrunda, tänker inte ge upp bara för att min älskade hund är borta, detta är för honom, även om inte han finns kvar vid min sida så ut och gå en då, låsas som att han är där..jag måste göra det.
Tills det blir joggning igen, och nu börjas det gymma med, imon ska jag och Malin börja!


Min kamera är nog helt paj nu med..så bilder blir det ont om..men min älskling har ju sin data här ibland, så ska försöka lägga upp lite bilder via hans data eller så.
Men ska iallafall ut och gå en bra runda med pojkvännen, och det är bra, då kan man också prata ut  massor och gå en runda :)

Av Beatrice - 22 augusti 2011 14:13

Hejan, nu är jag hemma igen, började ju halv 10 men fick nu reda på att vi ska börja 10.40 hedanefter och ha den andra lektionen kl 4 på onsdagar, lite jobbigt men bara att se till att överleva! .. pust.
Idag fick jag även bekräftat att jag har urinväginfektion, skit kul.
Springer på toaletten som jag aldrig har gjort förut, kommer ihåg när jag var liten och hade det och trodde det va dödligt, så när det sved när man kissade så satt jag och grät som fan och skrek på mamma..HAHA!
aja..dricka massa sur dricka nudå, som jucie m.m tranbärsjuice som läkaren sa!

Hehe..snart slutar älskling sen kommer han hem till mig, och på fredag är det money dags, och då blir det shoppa lite kläder och siså där, sen mysa massa på kvällen då jag leo och fidde sover hemma hos honom..ensamma igen, då hans mamma och dom ska till mellby till husvagnen!  

Inte mycket mer att säga, ha det bra och ha en framförallt bra fortsatt dag!

 

Av Beatrice - 21 augusti 2011 22:03

hejsan!nu har jag för en stund sen kommit hem ifrån min pojkvän.nu har jag lagt mig i sängen för att somna så fort som möjligt är dock ganska trött!imon är det skola igen,dock börja jag halv 10 och slutar vid 12 mycket skönt och lovande.nu ska jag sova,mobilinlägg..så inga bilder eller så.kram!

Av Beatrice - 19 augusti 2011 19:37

Hej sista inlägget för ikväll.

Känns lite bättre nu efter beskedet med hunden, men det svider fortfarande.
Ikväll kommer tydligen älskling hit till mig, så får väll en stund med honom om han inte bestämmer sig för att sova här vilket det nog endå blir säkertligen, men det märker jag senare.
Inte så mycket att berätta om idag, när vi hade idrott så körde vi arobic, fan det kändes gött..funderar på att köpa en sån cd där man följer en kvinna med massa rörelser och sånt, det är ju skit bra för kroppen och skit kul klart!..
Dock lite känns det i benen efteråt, tur man strechade ( stavning?)
Aja, hoppas ni har en mycket bra kväll framför er, jag bjuder inte på någon ny bild av mig eller något annat, inte haft någon lust till att foto med kameran när den fungerar sisådär.
Men hoppas ni nöjer er bra med ett inlägg iallfall, så ska jag försöka bättra mig både mänskligt, nu efter allt besvär och med bloggandet.

Massa kramar..till er!


Presentation


Hej det här är Beatrice och i min blogg får du läsa allt om mitt liv vad jag gör osv! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards