beatricelangholz

Alla inlägg under december 2011

Av Beatrice - 27 december 2011 18:51

Hejsan kära ni!
Hade ni en bra Jul? det hade iallfall jag!

Jag fick:

Öronhänge,
kamera,
pengar,
massa prensentkort,
Choklad,
en sak till min tv så jag kan koppla upp datorn till tv skärmen och kanske något mer :)

Och min underbara jacka, som jag absolut älskar :D

Idag har jag och älsklings familj varit på mellandagsrean, hittade bara två linnen, tröja men det blir bra för mig.
På nyår blir det fira det hemma hos mig och kanske senare vid tolvslaget gå upp till älsklings hus med pappa och dom för att va hos älskling då våra familjer kan umgås och kolla smällare från deras utsikt! Kanon :)

Lite bilder sen måste jag sluta!

         

Av Beatrice - 24 december 2011 11:53

God Jul allihopa!

Önskar lilla jag! :)

Min dag ser ut såhär, min farmor kommer hit även min bror och hans flickvän sen familje mys hela dagen!
Hur ser er dag ut?

   

   

Av Beatrice - 12 december 2011 17:34

Inget speciellt har hänt idag eller igår eller så, har klippt mitt hår en bit, så det är rakt och frächt igen och nyfärgat, idag va jag i skolan, provet gick väll åt helvete i dag känner jag på mig men jag gör bättre ifrån mig nästa gång.
Var sedan på min praktik och hämtade mina betyg och var med på lucia där då jag fick en paket av tvillingarna där, så snällt och gulligt! :)

Sitter nu och inväntar mat och sitter med en filt och kollar TIMON OCH PUMBA! :)
Nästa måndag fyller jag år ;)



     

Av Beatrice - 9 december 2011 08:32

Hejsan alla kära ni.
Idag vaknade jag upp hos min pojkvän, då han skulle till skolan och jag skulle åkt till praktiken och hämtat mina sista papper så som betyg och liknande, men mina två handledare var inte där idag, då jag får ta allt på måndag istället, kunde inte vara där idag p.g.a händelsen med moppen, det tog verkligen hårt på mig känner jag. PUH!!

Men ja nu närmar det sig jul och nästan alla julklappar är inhandlade, har bara min pojkvän kvar, och idag blir det baka lussekatter och pepparkakor hemma hos mig med lillebror och älskling, sen vidare till hans mormor, för att ha en trevlig stund där! :)

Det skulle vara storm idag och snöoväder och liknanade, ja storm ser jag redan att det är, regn och blåser som bara den, men ser ingen snö än dock..hmm!

Kanske färga håret idag med, undrar om man orkar ta sig an det, får se om älskling hjälper annars får jag vänta haha, lite svårt att lyfta vänster armen än, silka problem man kan ha haha.

Nej nu ska jag kolla min älskade serie O.C och med tända ljus så önskar jag er en trevlig dag! :)

   

Av Beatrice - 7 december 2011 11:09

Hejsan, ligger hemma nu sen imorse då jag trillade med moppen, kommer inte ihåg vad som hände då jag trillade bara att jag kom för nära en stor sten kant, och var tvungen o väja då det va fullt av lera och slask som gjorde att jag flög av på asfalten och slog i mina knän, skrapade upp min axel rejält och slog i magen o sist huvudet, hjälmen gick sönder lite si så där och mina knän är rätt svullna, jobbigt o gå men jag ligger hem och vilar så får jag se vad pappa tycker vi ska göra sen, måste hämta moppen då cilla fick hämta mig i morse, ingen släp och vi får se hur den klarade sig.. typiskt när man är påväg till sin praktik!

Nästa vecka ska jag ta reda på vilka ämnen jag behöver läsa in till högskolan så jag kan få behörigheten till att läsa vidare, det ska bli toppen.. det bästa va att pappa ekännde att han var så stolt över mig och fick till o med tårar, då blir man varm inombods.
Jaja nu blir det vila allt på min kropp sen se om min pojkvän kommer inom igen, han sov hos mig inatt, så jag chockade nog honom när jag kommer in och säger att jag trillat med moppen vilket jag lovade att va försiktig med..hoppsan. Hoppas det inte blir värre än det är, för ont har jag nu iallfall..
Ha det bra alla ni, kram! 

   

Av Beatrice - 4 december 2011 22:45

Hejsan allesammans.
En tråkig vecka, eller ja sovit hos min pojkvän nog hela veckan nu, så inatt sover jag hemma för att umgås och vara nära familjen, då det kan behövas efter att en jubelidiot inte kan växa upp, ja tros vuxen ålder så beter han sig som en liten 5 åring..så jävla skrattretande.
Men synden straffar ju inte sig själv, sanningen kommer alltid fram tillslut.

Och jag har minskat på alla onyttigheter..usch vill bli nyttig och gå ner massa och få den dära slankare magen, så för att någonsin få något gjort så ska jag ta tag i det nu, men ska dock inte sten banta som vissa gör, tänker äta och leva normalt, bara minska på allt och inte äta chips, godis och snacks allt sånt, men mat ska jag äta men bara mindre och sen ut och springa och situps och dansa, det är så kul :)
Får väll börja använda gymmet på skolan också om någon vill vara med på det, men annars springa massa och äta sunt, mindre och mera grönt! :)

Men livet är väll annars okej, jag lever i nuet och försöker inte vara negativ till allt, vänner som är falska kan då dra då jag hellre ha få vänner som är äkta.. men allt är okej nu.
Tänkte börja blogga lite igen, sakta men fortfarandra börja smått igen.

Ska försöka få min kamera lagad igen, saknar den då den gick sönder för ett tag sen eller den har varit sönder länge, men dags att be om pappsen om hjälp. Ta tag i grejerna nu BEATRICE! ;)

Ha det bra kram.
Inlägg utan bild. 

Presentation


Hej det här är Beatrice och i min blogg får du läsa allt om mitt liv vad jag gör osv! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards