beatricelangholz

Alla inlägg under november 2011

Av Beatrice - 12 november 2011 10:55

Heejsan.
Vaken sen 1 timme tillbaks, och har precis ätit frukost med pojkvänen osv.
Idag blir det en jogging tur eller att gå bara, det får vi se vad älskling orkar, sen annars rätt lugn dag idag, och sova hos älskling inatt, inte mycket att tilläägga, men vi hörs.

Pusssss 

Av Beatrice - 9 november 2011 20:08

Tjoo, ingen större blogglust igentligen, men för er så lägger jag upp ett inlägg! :) 
Idag har det varit jobb, dagis med alla dessa barn!
Trivs faktiskt med min linje, helt ok..det bästa är att det är en bred linje, och nu i tvåan går det så snabbt och sen trean, snart studenten..helt awsome! sen jobba lite, har ju redan erbjudan om plats så ligger bra till, sen vidare till kära högskolan, ennu mer plugg men i slutändan en bra framtid ;)

 Stolt över mig själv på detta sätt, känner att av alla syskon så valde jag den bästa linjen och jag kommer kunna bli något en att bara slänga sig över något skitjobb man inte vill ha igentlen, men säger välj en linje efter intresse, ja visst men frågar är också kan du bli något utav det hela..kanske inte så kul och inte ha något jobb i framtiden?
Allt handlar ju om pengar nu mera.

Aja hur som helst, nu ska jag kolla ennu mer O.C, love it.
Min pojkvän va här innan och vi myste och nu är han hemma hos sig och jag ska lägga mej ner och ta det lungt i sängs sen en lång dag i mon igen, sen får vi se vad som händer, fredag träffar jag Sarah, my beautiful, sen sova hos älskling! GREAT.

   

Kärlek är att lita på varandra.
Utan tillit vad är kärleken någonstans? 

Av Beatrice - 8 november 2011 16:43

Hejsan svejsan.
Kommit hem från jobbet nu men nu är jag illa tvungen att passa min lillebror då jag hellre vill till min pojkvän men jaja.

Inte mycket att tillägga för det är de som kommer hända nu, sen får jag se, blir väll förmodligen bara datan och tv och sen dra iväg och stöka till hos någon!..yes.


   

En bild säger somsagt mer än 1000 ord ;)
lägger upp dagens låt senare, så seyaa later, have a nice day. 

Av Beatrice - 7 november 2011 22:18

Hejsan läsare, tillbaka igen eller?
Haha har nog fått mig en för lång bloggpause kanske, man hinner helt enkelt inte med att sitta här och skriva massa om sin vardag, hehe men då tappar man självklart läsare också kan jag tänka mig.
Men hur som helst, skriver lite när jag vill och ska försöka kanske på kvällarna då jag inte ha min pojkvän här att blogga mera, imon ska jag tillbaka till jobbet, praktiserar nu 5 veckor som det är kvar av mina 7 veckor, jobbigt men jag står ut dock.


Idag var det prov sen göra dyxelsi test, vet inte ens hur det stavas..men hur som helst sen hämtade min pojkväns mormor mig och vi åkte och köpte fiskar till Fredriks akvarium och sen vidare hem till honom där vi även satt och smaskade i oss nudlar på kvällen och i mon ska jag tillbaka till helvetet somsagt.

Tagit lite bilder som jag tänkte dela med mig utav, inte mer att skriva för idag, inte mer än att jag ska lägga mig ner o vila ryggen det sticks där som fan eller "stålar" i ryggen :(

   

Bjuder på den här bilden och en låt som är väldigt skön! :)

 

Presentation


Hej det här är Beatrice och i min blogg får du läsa allt om mitt liv vad jag gör osv! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards