beatricelangholz

Alla inlägg under april 2011

..

Av Beatrice - 28 april 2011 21:50

bloggar inte mer förtillfället, förbannad på allt och många nu.

Av Beatrice - 28 april 2011 11:16

Hej alla,har sov morgon idag,gissa hur känt det är!:DBrukar annars har håla på tre timmar,sjukt tråkigt!Nej nu ska jag strax gå till bussen så vi hörs senare:)Har inte lagt upp så mycket bilder men det beror på att jag har inga nya eller så men ska försöka lägga upp bilder med så att det inte blir för tråkigt! :)

Av Beatrice - 27 april 2011 19:15

Längesen jag hade denna känsla, ska jag säga sanningen eller bara tiga?..

Jag vet knappast, börjar bara bli trött på att det alltid ska vara såhär..jag sitter alltid väntade, så nu i fortsättning bryr jag mig inte om vi har sagt si och så..jag gör helt enkelt något annat då.

Tänker inte sitta och vänta medans du gör ngt annat när det va du som kom med förslaget!..


Imon har jag sovmorgon, härligt måste jag säga!
Sen en lektion och sen kanske göra något, hitta på något..behöver hitta på något kul och galet känner jag just nu..är så jävla less på allt?!?!?..har väll sovit dåligt inatt, kan va så.



Av Beatrice - 27 april 2011 17:17

Hejhej, hemma nu ifrån skolan och det är ganska skönt för jag är trött och små ireterad på allt!..

Solen lyser och det är väll possitivt, har sån god lust att åka iväg och göra något galet..men allt handlar ju om pengar!

Jaja..bloggar inte så mycket..gör det när jag hinner.

Av Beatrice - 26 april 2011 07:29

Nu är jag påväg till skolan,segt.Ska försöka ändra bakgrunden i dag på bloggen :)

Av Beatrice - 26 april 2011 07:29

Nu är jag påväg till skolan,segt.Ska försöka ändra bakgrunden i dag på bloggen :)

Av Beatrice - 25 april 2011 22:54

Så nu är jag hemma :)Har varit med Emil,älskling,Oscar och Andreas hela dagen, vi har haft skit kul.Varit med linda lite i stan med, och upptäckte också att jag saknar mitt gamla hår nu innan jag klippte mig :( Jaja det växer ut snart, det är så tunt :(Mobilbloggar så svart text igen men jag bloggar iallafall :)Aja ha det bra för nu ska snart älskling ringa mig sen ska jag försöka sova :*Puss

Av Beatrice - 24 april 2011 16:30

Nu har jag kommit hem ifrån sarah och väntar på älskling,sen blir det att tillbringa resten utav min dag med honom :)Ni får ha det så bra sålänge, mobil bloggar så därför kan jag inte ändra färgen!Puss

Presentation


Hej det här är Beatrice och i min blogg får du läsa allt om mitt liv vad jag gör osv! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards