beatricelangholz

Alla inlägg under september 2011

Av Beatrice - 22 september 2011 15:33

Hejsan, slutade tidigt i dag då anders tyckte vi som var klara fick slippa den långa lektionen så looooove him! :)
Varit hemma i dag, så trött och blir att sova hos älskling i natt.
Känner sug på chips hela tiden, blir galen!

Nej nu finns det inte så mycket att säga, blir nog gekås på lördag för att följa med pappa och dom och sen vara i slöinge och i mon en familjen dag, bara vara hemma och umgås med dom.

Bilder here we comes ifrån somras!


     

Av Beatrice - 21 september 2011 21:34

Blir inte mycket till inlägg som jag sa, men det får duga med ett godnatt!
Så puss på er och sov gott! :)

   

Av Beatrice - 21 september 2011 15:02

Dumma väder, riktigt tråkigt att det är regn och inte bara det, det är ruskigt kallt också..påväg att bli vinter må jag tro?
Idag har det varit en tråkig dag, köpte ett par snygga skor igår som jag gärna skulle visa om jag kunde få upp bilder här med min mob, men visar er senare på min älsklings data tror jag, ska nog hinna med ett inlägg senare ikväll!


Just nu sitter jag på min pappas data så slänger upp en bild därifrån :)


  vårast minsta akvarium, just nu med Svart Molly fisken för det är dags att kläcka.   nästa minsta, sen har vi två stora till..ett på mitt rum såklart :)    jag, men inte jätte ny bild dock :)

Av Beatrice - 18 september 2011 17:59

Har varit lite dåligt med bloggandet kanske endå?
hehe skulle ju lägga in bilder och så men ska göra det ikväll istället, lovar inget men ska försöka, kan inte lägga in bilder nu då ja sitter på skoldatan men har älsklings data ikväll, för han har bättre täckning med min skoldata i hans källare, så yes..så blir det! :)

Skola i mon då, tråkigt som fan måste jag säga..vill faktiskt flytta ifrån tråkigt Halmstad, alla människor är så igenkända allihop, men det får man göra sen då man pluggat klart, kommer endå inte kunna gå högskola här i halmstad då min utbildning inte finns här så hejdå halmstad kommer det blir förr eller senare!

Kommer dock komma hit ofta men förändringar behövs ske.

Hur är det med er, mår ni bra allihop? :)

   Får bli en redan upplagd bild, så ni får något sålänge! :) 

Av Beatrice - 16 september 2011 18:42

SItter hemma hos Saaaaraa, bloggar mer sen :) 

Av Beatrice - 15 september 2011 18:14

Hej, nu ligger jag i sängen med pojkvännen! :) 
Jag ligger och bloggar och han pillar i mitt hår, sköönt.
Ska sova hos han nu tills på söndag, men bloggar och håller mig uppe endå.
SKolan idag är inte så mycket att prata om tänkte lägga in bilder sen ikväll och skriva mer då, så vi hörs då ;) 

Av Beatrice - 14 september 2011 09:37

Sitter nu här i skolan och har håla, ska ha matte senare, men sitter nu med två i klassen och bara tar det lungt..Sara har ju matte nu när jag har håla :)
Idag är det dåligt väder, som vanligt..känns som en orkan där ute.
Har inte mycket att skriva nu mer än att jag är i skolan och så, men skriver mer ikväll.

Puss och Kram! 

Av Beatrice - 13 september 2011 22:02

Nu ligger jag i sängen och ska strax dejta johnblund!
Skolan idag var långtråkig eftersom det var en lång dag, men annars var den okej och rolig faktiskt men ja somsagt, för lång dag:/
Idag när jag kom hem ifrån skolan så var det hem först, och hjälpte Elin med en matte läxa och tusan vad jag kände mig efterbliven då min pappa och store bror som är över 20 inte kunde sätta fingret på hur man skulle göra talen..smsa pojkvännen och han löste det hela..hihi!
På tal om min underbara älskling, kom hem till honom och han hade tänt ljus och gjort det riktigt mysig för oss..riktigt undeerbart.
Bättre pojkvän finns inte, nu är jag dock skit trött och måste nog sova!
Ni få ha det så bra så skriver jag mer imon! :)

   

Presentation


Hej det här är Beatrice och i min blogg får du läsa allt om mitt liv vad jag gör osv! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards