beatricelangholz

Alla inlägg under maj 2011

Av Beatrice - 31 maj 2011 21:24

Sommar och sol, ja det gillar vi!   

Jag har nu varit med älskling och vi har mest pratat i dag men ja nu ser jag inte honoms förens söndag om inte på lördag, hope so!   
Hade även utvecklingsamtal i dag som gick bra men innan det då man skulle köra dit så är det en dum idiot till gubbe, han står och klipper ogräs och gräs med en sån klinga som sprutar iväg skit, och när jag sätter mig i bilen så åker det en fet sten i ögat på mig..jävla idiot man står för det första inte vid bilarna och gör det, tänk så hade jag stängt dörren och den kommit på bilen då hade dom fått betala för skadorna..tur för dom att jag inte skadade mig allvarligt.
Men en rejäl smäll blev det då pappa blev så rädd att han så nog inga vackra ord, men vaddå förstår att han blir orolig och rädd och arg samtidigt.
Imon är det Sture på stan och helt ärligt, tänker inte gå på det..stannar hellre hemma och sover och ligger ute i solen istället för att hitta på en dum aktivitet med tvåerna, aldrig!..
Ska dom lämna min lilla gosiga lillebror på dagis, något måste jag vara snäll och göra om jag ska stanna hemma, dock är han så morgon mysig min lillebror  
jaja sen kanske träffa sarah om hon kunde imon.
Annars blir det väll bara att njuta av solen och försöka umgås med kompisarna så mycket som möjligt! hihi

Dags att sova strax är otroligt trött!



 

Av Beatrice - 30 maj 2011 17:05

      Bilderna är lite upp och ner men vänd på huvudet så kan ni se


    Kärlek som aldrig dör..

Av Beatrice - 30 maj 2011 16:55

Hejsan hejsan.

Idag så hade det varit en tråkig skoldag men endå mycket sol, och det gillas!  

Dagen började med att ta bussen till skolan där jag mötte upp min kära Maria, vi gick till Willys och hon köpte en coca cola för att sedan kunna få ut lösa pengar till en kyckling bagett som vi delade på..mums!


Sedan var det matteprov, och det vet vi inte hur det gick än, men jag och matte? nee vi får se helt enkelt  

Sedan Bf där jag hade tre VG och tre MVG i två olika kurser då, men hur härligt var inte det?   


Sen när vi kommer till datakunskpen så kan kärringen där ta och slänga sig i vägen helt enkelt..fattar inte hur man kan särbehandla två andra från alla andra?
Menar hjälpa andra på prov men när man bara vill ha hjälp med vilken knapp man ska trycka på för att få det hela att funkade, då ska man inte ha nån hjälp minsann -.-

Jaja samtal i mon med mentorn så då för vi se hur kul det blir för henne..jag och pappa i ett nötskal..så lika, vi ska alltid ha det på vårat sätt!   


Nja nu ska jag plugga hela kvällen minsann, har ju prov och det ska jag klara gelant har jag bestämt mig för då jag kanske ska fråga min älskling dock att hänga med på en runda med hunden  ..


pusshej

Av Beatrice - 29 maj 2011 18:18

Dåligt slut på söndagen..massa tänk.


Jaja ingen blogglust nu efter det här, massa i tankarna nu.
bloggar när jag hittat lusten igen.

Av Beatrice - 29 maj 2011 12:59

Hej allihopa!


Har precis kommit hem ifrån älskling nu, och sitter och äter majsnötter som pappa köpte åt mig, älskar dom!

Igår så var det en härlig dag, jag och älksling tog det lungt massa och sen så åkte vi till godis på landet med pappa där och träffade även Ida där, alltid kul att träffa dom från gamla skolan!  

Sen åt vi grillat hemma hos älskling och kollade sen resten av kvällen fotboll med hans lillasyrra dock satt vi nog mer vid datorerna, haha!


Härlig kväll då vi kollade på American History x som film innnan vi somnade båda två, dock det är en bra film men väldigt känslosam!   


Nu på morgonen kom älskling ner med frukost och så kollade vi klart på filmen från i gårkväll då vi somnade ifrån den, och nu är Fidde min hos hans mormor och morfar och äter mat där då jag tyckte att jag kunde åka hem sålänge och fixa lite eftersom jag ska träffa honom senar, då han ska stunta!


Bilderna funkar inte att få över på datorn än men ska använda en annan dator ikväll, ska försöka komma i håg det så ska jag lägga in lite bilder så det inte blir att för tråkigt!  


 


Av Beatrice - 27 maj 2011 14:14

Alltså nu tycker jag vädret kan bestämma sig!

Sol eller regn?..fast efter närmare tanke, regn är ganska mysigt idag  


Stannade hemma idag ifrån skolan, fick en sån huvudvärk idag då jag vaknade, var nog för att det var så varmt i rummet, men jag fick sova ut och kan säger er att det behövdes verkligen.

Känner mig mer levande nu på något sätt även om jag nog skulle kunna somna om när som!   


Idag blir det förmodligen sova hemma hos älskling, det behövs också väldigt mycket..för det har jag inget gjort på ett tag nu känns det som, så det ska bli mysigt att ha honom nära mig en hel natt!


Bilderna funkar inte som dom ska heller så slänger in någon random bild!


 

Av Beatrice - 26 maj 2011 21:51

Inte uppdaterat mig lika ofta nu som innan, men hah är uppe så sent och gör annat och när jag väll ska skriva något så somnar jag av tröttheten!   

Men igår så vart jag i stan med några och det var trevligt och i dag efter skolan så var jag i stan igen eftersom jag slutade tidigt sen hem till Älskling och så var jag med han och Andreas!

Sen bara mys med älskling.



Inte så mycket att skriva, tänkte bara uppdatera mig innan jag somnar och la aldrig upp något i går ju.

Men också återigen min skoldata vill inte ta imot mina bilder från mobilen bara för adminstratören måste slå in lösen, så får sålänge vänta lite med bilder tills i mon eller så, och så får data Anders fixa detta för mig!   


Puss och sov gott allesammans, för det gör nog jag!

Av Beatrice - 24 maj 2011 17:13

Hejsan, nu har jag legat i ett varmt bad och är redo för att fixa vid mitt hår lite, ska locka det lite   

Ska dock bara se hur det blir, gillar igentligen att ha plattat hår!


Idag så var man då hos tandläkaren och det gick bra, mina tänder såg fina ut och sen bärde det av till skolan och hade matte sen bf på eftermiddagen, hann göra klart alla industrifrågor som var väldigt många, så nu ska jag bara öva till det stora provet nästa tisdag och jag är ju färdigt med allt annat så detta blir nog utmärkt för mig, mycket tid med att bara plugga på det eftersom allt annat är för det mesta klart   


Idag händer inte så mycket mer för mig, det är en slapp dag, jag ska städa mitt rum lite, måste hålla rent nu när det är iordning så bra bortsett från gadroben ( inuti) hehe..

Men annars så blir det en runda med älskling och hunden senare ikväll och han ska fixa ner alla säsonger på OC eftersom han är så bääst! hihi.


Kan inte ladda över mina bilder från mobilen så inga bilder idag, dumma skoldata..min bror får nog ta och lyfta på sin röv och fixa min riktiga!

Presentation


Hej det här är Beatrice och i min blogg får du läsa allt om mitt liv vad jag gör osv! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards