beatricelangholz

Alla inlägg under februari 2011

Av Beatrice - 28 februari 2011 23:59

Ett snabbt inlägg innan jag ska sova hade jag tänkt mig..blev att va med fidde nu i kväll..skönt att träffa honom, känns som en evighet sen sist men det var bara i onsdags vi sågs sist?.. aja det är mycket för mig!   

Men ja jag mår bättre nu, kanske lite ont i magen men det är inte så farligt så jag tänker gå till skolan imon, träffa alla och se hur det är där.

Vissa har då inte dock slutat vara barnsliga än fick jag höra idag..pinsamt!

Jaja vissa lär sig aldrig att växa upp, så det får man ta..men jo tack vi ska nog sätta dit dig endå..för att trycka ner någon är dock inte okej!

Men nu ska jag byta kanal, palla inte se how i meet you mother igen (alltså samma avsnitt som innan ).

Så ska se om jag hittar något intressant och sen försöka somna till det..!


Bloggar mer imon..så godnatt allihopa som fortfarande är vakna?!   

Av Beatrice - 28 februari 2011 16:04

Hejsanhoppsan! :)

Idag känner jag mig bättre, trodde aldrig det skulle gå över..hehe!

Men ja känner mig som en människa igen förutom lite magont kvar men det får jag leva med..pappa sa att jag kunde gå till skolan om jag själv kände för det och det vill jag för ja återigen träffa alla, men nej nu får jag inte för dom tycker att det är bättre om jag stannar hemma en dag längre för säkerhetensskull..men dom har ju rätt igentligen.

Älskling kommer till mig en liten stund i dag iallfall..det ska bli skönt   

Han ska klippa sig snart så han kommer dock lite senare men det gör ju inget..vill bara träffa honom!   

Känner också att jag har kollat ut bring it on väldigt mycket nu..eftersom jag inte har orkat byta film på hela kvällen igår så började har den börjat om på nytt hela tiden men jaja! ^^

 

Nu ska jag kolla lite annat..synes!

 

 

 

 

Av Beatrice - 27 februari 2011 20:27

Hej igen..kan inte sova eller vila mer då jag har lyckats få i mig mat..yey!?

Inte ätit på hela dagen förutom yoghurt på morgonen men pappsi köpte hem soppa så har ätit lite nu, men känns dock inte som om jag kommer behålla det..öhöh   

Hatar verkligen att va sjuk, men sånt händer alla..dock min rygg har blivit värre, kan inte sitta i samma "ställning" för länge   

Känner att det kommer bli en lång natt ensam..pappa och "bonus" mamma jobbar natt.

Men just nu sitter jag och kollar bring it on, fight to the finish..den är skit bra så kolla på den!   

Blir ingen skola imon heller..ohh såg fram imot träffa alla -.-

Jaja livet suger ibland!..

Saknar mitt hår med..skit!


Nu har jag tänkt mig att lägga mig ner kanske och kanske sova eller något..får se hur det går! Pusshej


 

Av Beatrice - 27 februari 2011 12:05

hejsanhopsan, jag tror  jag börjar bli sjuk kanske,eller jag vet inte?

Jag vaknade i natt av att jag hade så himlans ont i magen, jag vet inte om jag var hungrig eller inte..hemskt att ha den känslan tycker jag!   

Jag ligger fortfarande kvar i sängen och har ont  i magen, men jag tror inte det är någon magsjuka utan bara ont i magen..kommer nog ligga i sängen tills jag känner mig bättre i magen vilket jag hoppas för vill träffa min älskling, men får kanske stå över det och skolan imon?..

Jag ser faktiskt fram i mot skolan, men just för att träffa alla i klassen igen nu efter praktiken.

Men vi får se hur det blir..hoppas bara inte det blir som sist då jag hade ont i magen, var hemma i 1-2 veckor och kunde inte sova på nätterna just för att det gjorde ont att ligga ner   

Aja nog om mig, men det kommer nog vara min dag idag, ligga i sängen och ta det lungt, kanske vara med min älskling om jag orkar det..  


Vi hörs senare!



 


Av Beatrice - 26 februari 2011 18:08

Hejhej, va nyss på Ikea, dock inte den i helsingborg utan någon annan Ikea..det var inte så stor skillnad men det va rätt skoj att gå och kolla på vad jag vill ha iallfall!   

Sedan åt vi där med, kycklingfile med pommes och beanessås (y

och så kollade vi klart resten och sen hem igen, sov hela vägen hem i bilen så känner mig skit trött just nu tack vare det..men jaja ska lägga under lite kläder sen så ska jag nog krypa ner under täcket!..

Fick inte så mycket sömn i natt så då kan jag lika väll sova mer i natt   

Ska lägga upp lite bilder också men får ta det sen på pappas dator,min funkar ju inte som den ska riktigt än!


Puss!

Av Beatrice - 25 februari 2011 15:16

FREDAG.. och inget att göra för stunden..love it!



Älskar rösten till låten!

Av Beatrice - 24 februari 2011 20:45

Innan idag så gick jag och Sarah ut och gick, det tyckte vi lät bra p.g.a vi ville röra på oss lite..dock blev det ingen liten runda då utan än väldigt lång!

Men det var skönt att komma ut och vi hade ju kul också   

Imon så åker Sarah hem förmodligen så då är man helt ensam..om man inte drar in till stan?   

hehe..ja nu har iallafall Sarah somnat jämte mig, kan ju då gissa att hon är riktigt trött efter då vi var ute och gick osv! (a
Båda fryser lagom mycket men dock så är jag inte riktigt trött utan bara väligt myssugeen..alltså jag saknar min älskling!

Men brukar bli så när man lyssnar på musik och inte direkt gör något så jaja, och sen ska vi inte diskutera hur ont jag har i min rygg igen..känner mig stel och förstörd! buhu..   


Nu ska jag kolla vidare på datan tills GUMMAN vaknar! :*

Av Beatrice - 24 februari 2011 13:21

Somsagt nu har jag precis duschat/badat, i väldigt varmt vatten så senare duschade jag endast i kall vatten!   

Haha nu sitter jag och Sarah och funderar på om vi ska sjunga..dock utan kläder för vi pallar inte klä på oss!   

Senare ska vi ut och gå en sväng och senare se om min bror kommer och gör det sista på datan så att vi kan fixa filmer och allt!

Ett kort inlägg men det får duga :*

Presentation


Hej det här är Beatrice och i min blogg får du läsa allt om mitt liv vad jag gör osv! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards