beatricelangholz

Alla inlägg under juni 2011

Av Beatrice - 30 juni 2011 21:58

Hejsan, uppdaterar nu innan jag ska sova.
Är så himla trött, kan ju varit för att jag har varit i gång hela dagen så är helt slut!  
Haha men imon är det en ny dag och ja då ska jag träffa min pojkvän.. och jag hoppas faktiskt ( låter kanske inte mej) men att det är regn för nu har jag fått tillräckligt med färg och känner att det är en gnutta för varmt så det små duggade innan om det kunde bli ös regn kanske, hade faktiskt varit mysigt enligt mig   

Men ja, jag är trött nu och funderar strax på att dejta sängen min, på måndag börjar jag jobba, fan vad nervöst.
Bäst att Linus hjälper mig att hitta rätt så jag inte går vilse eller något, kan ju säga att mitt lokalsinne är ju inte sådär bra..

aja puss ha det bra och sov gott!

Av Beatrice - 30 juni 2011 19:04

Hejsan nu har jag kommit hem ifrån Laxvik!
Varit på stranden med Tove och solat o badat massa, härligt!
Dock fan det blåser och är skönt så man tror att man inte får någon färg, resultat fick jag när jag kom hem, röööd som fan! men brun sen  

Nej nu ska jag snart käka hamburgare, sitter just nu med lillbror i knät och han brummar för fullt, ja vädret har gått ner nu men skönt det!

    

Av Beatrice - 30 juni 2011 12:28

Hejsan, förstår igentligen inte hur jag orkar ligga ute i den stekheta solen och samtidigt blogga men jaja, allt för er läsare!   

Nu ligger jag somsagt ute och solar, kan ju säga att färg har jag fått rejält  
Och sällskap har jag också idag utav Elin, dock sitter hon och äter isglass!
Vaknade vid halv 11 idag och började med att ta ut en kall rockstar och gick ut och satte mig i solen, önskar att det var en sån sak man gjorde varje morgon, fyfan vad härligt!

Aja idag händer inte så mycket somsagt, vi får se vad som händer!

Detta var i förgår:

  Igår:

  Idag:

 

Av Beatrice - 29 juni 2011 23:21

Hejsan svejsan!

Nu har jag snackat telefon med älsking, angående vad som ska hända nu nästa vecka, kanske att han sover hos mig hela veckan ut då även om jag jobbar, men det funkar nog bra endå, om han låter mig sova, men det gör han!   
Imon ska jag nog bara sola igen på morgonen, som vanligt men sen senare så kanske Malin skulle komma till mig, så vi får se vad som händer!  

Men på fredag får jag ifallfall träffa min älskling, hur skönt som helst verkligen!
Idag har jag solat hela morgonkvisten, sen senare så har jag nog bara tagit det lungt på mitt rum och så, vid kl 6 så åkte jag in till min brors jobb där jag tvättade honoms bil, då jag blev 200 kronor rikare!
Men det va också en trevlig stund med min bror, roligt att ha honom runt sig ibland, då tänker man inte på allt annat, utan njuter av sin tid med sin bror!  

Har inte fått tummen ur **** och inte då lagt upp några nya bilder, kanske imon om jag hittar ett tillfälle då eller om jag finner orken, men städa rummet blir det imon innan älskling kommer och själv klart allt fix med sig själv så man ser fräch ut för din baby!

Pusshej!

Av Beatrice - 29 juni 2011 12:24

Tjeena!

Vaknade halv 11 idag och nu ligger jag ute i den glödheta solen!
Riktigt skönt, typ det enda jag gör varje morgon, solar!  
Men det är ju härligt, plus jag tycker jag är blek fast jag endå har fått massa färg, lite smått kul, ska nog försöka bli brunare än min faster, för då har jag mycket att ta igen!

Ja idag händer därimot ingen alls, hade velat träffa älksling, är så himla sugen på att ta moppen upp dit, men sen vill jag endå hålla mig tills fredag, det är ju onsdag så det är bara imon jag inte få träffa honom också.
Klarar mig nog, så nej jag ska vara stark, haha!

Igår så låg jag uppe en stund, för min lillebror vaknade och då la jag honom jämte mig och bara myste!
Älska han när han är trött!   

Nej nu ska jag nog fortsätta sola, som vanligt och så örs vi senare, ska dock inte ut och springa i dag bara göra lite träning hemma på det heliga rummet!

Puss o hej!

 

 

Av Beatrice - 28 juni 2011 23:16

Hejsan allesammans!

Nu har jag varit ute med hunden för en liten stund sen, blev bara en liten runda orkade inte mycket mera efter dagen i dag, full rulle!  
Nu så ska jag nog strax sova, snackat lite med älskling i telefon, dock fan vad jag är osäker i mig själv hela tiden i en viss sak, piss..!

Aja nu ska jag inte prata problem nu ska jag tala om för er lite om vad som händer imon, då ska jag vakna upp till skinande sol igen hoppas jag och då blir det mer solnade, har ju redan fått massvis med sol redan på bl.a bröstkorgen och axlarna och ja hela framsidan, så får nog sola baksidan i mon, väldigt mycket   

Men nu är det sovtime, och jag hoppas ni inte sitter uppe allt för länge, för det finns en dag i mon med?.. ahright?

Puss och sov gött!

Av Beatrice - 28 juni 2011 21:16

Strax ut med hunden en sväng!

Av Beatrice - 28 juni 2011 11:20

Gud vad härligt, ennu mer sol!  
Kan ju inte vara bättre än det här,sova ut och lägga sig i solen, och bara njuta så länge man orkar sen efteråt så hitta på något kanske med kompisar eller just vid mitt tillfälle så ska jag nog ut och springa i dag igen, sen kanske se om Sarah vill dra till stranden om hon har bensin till det, annars kanske bara umgås med henne, vi får se vad dagen bjuder på helt enkelt!   

Fick reda på att en av mina fiskar har dött och det var själva mamman som var med yngel, tråkigt det.
Men åt andra sidan jag har yngel som blir större och större för varje dag som går så kanske dom snart blir med barn dom också  

Ska ta bild på fiskarna sen, okej vem har inte sett ett akvarium med fiskar förr?
Men tänkte att en bild endå vore skoj!

 

Nu ska jag sola vidare, ha det bra!

 

 

Presentation


Hej det här är Beatrice och i min blogg får du läsa allt om mitt liv vad jag gör osv! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards