beatricelangholz

Alla inlägg under juli 2011

Av Beatrice - 26 juli 2011 16:53

Dagen började så att jag jobbade som vanligt, men fan vad jag har gillat dagen änsålänge, då jag jobbade!  

Åkte till oskarström, la i hop allt, käkade frukost sen vidare in till stan till alla nya som ska ha sina tre veckor nu av jobb, sen så har vi spelat brännboll och busat med varandra, ska bli riktigt tråkigt att lämna sina jobbkompisar nu, verkligen!

Nej herregud vad tråkigt nu kommer man inte ha något att göra på dagarna igen ibland ju.

Jag är iallfall nu med min pojkvän och ska försöka lägga upp bilder ikväll.

Ha det.



 

Av Beatrice - 25 juli 2011 21:11

Fryser, trött och väldigt sur, fan för vädret säger jag bara.
Har frysit hela dagen, varit helt kall, ingen som värmt mig heller..
Och irriterad också för ja det ska vi inte gå in på.
men fan vilken dag..det bästa var att träffa Sarah och jobbet faktiskt, allt annat sög idag, fick fiskar av papsi dock, mycket jag älskar honom, han köpte dom fiskarna jag ville, ha ska ta foto på dom och ska även lägga in en bild på örat, så kan ni får se reultatet, men dock får det bli någon annan dag som imon, om jag har tid då eller något annat.

Imon ska jag inte jobba speciellt mycket, in till stan och hålla i brännboll för dom nya som ska ha sitt jobb. men ja det blir väll lite underhållande för dagen, resten av dagen blir väll sova..eller ja något sådant.

tjenixen.

Av Beatrice - 25 juli 2011 11:40

hejsanhejsan!:)sitter nu på jobbet och gör nästan ingeting.strax lunch och då ska vi hålla en tyst minut för dom i Norge.tragiskt det som hänt.idag har jag även gjort det som jag skrev i ett tidigare inlägg,har satt smycket i örat,skit fint blev det verkligen:)bild kommer så fort som möjligt,men nu .imåste jag jobba vidare!

Av Beatrice - 25 juli 2011 11:40

hejsanhejsan!:)sitter nu på jobbet och gör nästan ingeting.strax lunch och då ska vi hålla en tyst minut för dom i Norge.tragiskt det som hänt.idag har jag även gjort det som jag skrev i ett tidigare inlägg,har satt smycket i örat,skit fint blev det verkligen:)bild kommer så fort som möjligt,men nu .imåste jag jobba vidare!

Av Beatrice - 21 juli 2011 20:01

Hejsan!
Det regnar fortfarande ute, hoppas det lugnar ner sig tills imon, eller ja varför inte det kan få ösregna i mon med om det vill så, hela helgen!  
För i helgen så ska jag och älskling stanna hemma ensamma över hela helgen tills onsadag, bara han o jag..så massa mys kommer det bli absolut!

Imon, ska jag även göra den här töjningen som jag pratade om i ett tidigare inlägg.
En vän till mig ska göra det på mig, hon är ju lite erfaren eftersom hon har gjort det på sig själv och någon mer har jag för mig, och töja gör nog dom allra flesta själva, då jag själv inte kan göra det på mig själv..det gör för ont och äckligt så lättast om någon annan gör det på mig!  

Men det kommer nog bli fint hoppas jag, ett smycke från min fina pojkvän som väll ska komma till användning nu.
Sen imon efter jobbet så väntar duschen och rakning och allt detdära som man gör, och det känns ganska bra nu innan man ska träffa sin älskling.

Nej vad ska ni hitta på i helgen..något kul?

   ekänn fin? .. hade varit riktigt snyggt att ha den i naveln, men eftersom det inte vill läka bra där nere så ja då får man skita i det, men den kommer säkert sitta fint i örat med, många som gör så med nu för tiden sätter ett navelsmycke i örat,det är skitfint, såg en tjej som hade det så, kan dock itne visa för hittar ingen bild på någon som har det så.

Men ni få ha det så bra, så får jag se om jag uppdaterar mig inom snar framtid.

Av Beatrice - 21 juli 2011 17:19

Hård dag!
Ja tack.
Nu är jag helt slut, på hemfärden så skulle vi inom getinge innan han körde hem mig och en annan till åled, så ja somnade nog lite smått..!
Sen när jag väll kommer hem så hittar jag inte mina nycklar och pappa och dom är inte hemma så ringer honom, men då var dom bara nere på pakeringen påväg att köra iväg, så hängde med dom till en affär där vi bor för att köpa fiskar till bror och hans tjej.
Men nu sova en stund kanske sen vakna upp ringa älskling, äta och sen sova haha!.

Puss.


Av Beatrice - 20 juli 2011 17:10

Hejhej!

Uppdaterar mig nu när man är hemma och känner sig sliten!  
Solig dag har det varit och ansträngande, men det tar sig.
Bara imon och fredag med sen helg, sen bara en halv vecka kvar, sen sommarlov på nytt tills skolan börjar, awsome..plus money!  

Nej men nu när jag kom hem så har papsi köpt en fyrhjuling till så vi har cirka tre stycken nu, två stora och en liten till dom mindre barnen.
Körde den nya och den var riktigt skön dock punktering på bakhjulet men det ska fixas sen köras somfan!  

Ikväll ska jag bara ta det lungt, ska nog sätta på en film och lägga mig i sängen och sova en lite stund och sen även ringa älskling, vill snacka lite innan man ska sova, det får mig att bli mer lugn känner jag, men först dammsuga rummet och så så att jag slipper det sedan!

      

Färgade håret somsagt, där har ni bilden, ingen stor förändring bara färgat över den äckliga utväxten och sen två bilder på en bikini jag starkt gillar!

Av Beatrice - 19 juli 2011 22:01

Hejsansvejsan!  
Nu har jag tid för ett inlägg innan jag ska försöka nana kudde!

Idag har det varit jobb, men faktiskt en ganska rolig arbetsdag, bortsett från våran idiotiska handledare, men annars så väldigt kul dag, plus jag har träffat älskling en hel dag och han och jag färgade även mitt hår också, jag la i chlokladbrunt igen, så jag kan få mitt hår brunare och brunare nu efter mitt failande med svart hårfärg!
Men nu återigen.

Hoppas på fint väder imon med, har bara varit lite droppar regn men annars skinande sol, så ge det i mon med, hade varit tacksamt!

ingen bild på håret idag heller utan kanske imon om jag hinner, och det gör jag säkert!  

Pusshej!

 

 

Presentation


Hej det här är Beatrice och i min blogg får du läsa allt om mitt liv vad jag gör osv! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards