beatricelangholz

Alla inlägg under mars 2011

Av Beatrice - 15 mars 2011 16:33

Var så här på ett jätte bra humör nyss, men det gick ner lika fort igen..helvete!

Mina humörsvägningar kommer nu igen känner jag av, det har varit lungt med dom i två dagar nu annars tror jag?..

Aja, ingen klädlust alls idag,det gick bara inte och jag är förbannad för jag  hittar inte min stora vita klämma som jag brukar ha i håret för att hålla uppe det mer   

Allt bara försvinner för mig..blir arg på sånt!

Men det är väll endå inte hela världen får väll köpa en ny imon om jag hinner det då jag dock slutar sent!

Just nu vill jag nog bara att klockan ska flyga iväg och bli nio så jag kan se mitt program.


Snart närmar det sig också min tatuering, ska göra den snart då jag dock behöver hitta ett bra ställe först och måste också bestämma mig om jag ska ha ett kinesiskttecken eller sjärnor upp för handleden men det riktar på mitt första val, ett kinesiskttecken för "mod".

Funderar också på om jag ska lägga blonda eller ljusbruna slingor i mitt hår?


aja får fundera mer på det.

Av Beatrice - 15 mars 2011 14:10

Hejhej i dag har jag studiedag, och det är hur skönt som helst!

Bara vara hemma och ta det lungt och inte göra för mycket alls, för en gångs skull så så jag NEJ till stan..bara för att i dag vill jag vara hemma.

Längtar så mycket tills ikväll då kommer ett bra program jag ska se..nya avsnitt va det också om jag inte har helt fel..GREAT!   

Ser ni föressten Bea lägger in ett inlägg, haha!

Och nej, har faktiskt inte tråkigt utan känner bara att uppdatera lite smått!

Jag vaknade vid 8 idag tror jag men ville bara somna om så satte i hörlurar i öronen och försökte somna om till musik men nej det gick inte sen blev jag väckt för JAG var tydligen tvungen att gå ut och gå med hunden..skitkul.

aja nu ska jag inte skriva  mer om det!

Igår så var det en lång dag för mig vilket var väldigt jobbigt, var tvungen att redovisa mitt arbete i musiken och fick veta att vi har prov i excell nästa måndag..och vet ni vad?

Jag kan inte ett skit..

Fick vara med älskling på kvällen iallafall, var tvungen att fixa klart ett arbete och då behövde jag låna honoms dator!   


Imon är det återigen en lång dag så jag känner att jag kommer inte vara glad om det inte är lika fint väder som idag!

Helgen snart igen, och då blir det att umgås med kompisar iallfall på lördag..antingen hem till Laura eller något annat, ska dock inte vara hemma iallfall!

På fredag så är jag hemma dock, då kanske man kan dra hit någon iallfall..kanske Sarah eller så?  

Jaja än är det inte fredag så vi får se..nu ska jag kolla vidare på datorn och njuta av min ledighet!



 

Av Beatrice - 10 mars 2011 19:58

Ahh hej o hå!

Inte bloggat på ett tag, kan vara så som jag har sagt förut..jag blogg, det är inte mig men när jag har tråkigt och inget att göra så duger det.

Jag har riktiga humörsvägningar nu med som jag inte gillar alls, går ut över fel person och jag hatar det.

P-stavens fel, kan vara så i några månader sa dom?

Jaja, vart tog det fina vädret vägen någonstans då..fint väder hade vi, sen så bara kommer det regn blandat med snö?

Tappade ju självklart lusten att åka in till stan, dock då att jag har bytat jacka med Malin..ahaha!

Alltså hon har min vinterjacka och jag hennes skinjacka   

Ahah aja och så mycket läxor jag har nu med, haha orkar inte mer dom bara men får väll endå stå ut och göra dom snart..som nu i helgen eller iallfall imon!

Pappa övervägar att ha kvar hunden med han kan inte sälja den sa han till mig nu ikväll, han kommer sakna den för mycket även om han inte tål den riktigt igentligen.

Han ska bli helrakad nu då och bli väldigt naken, inte jag gilla men vi behåller honom ju och så blir det tvätta honom en gång i veckan tydligen.

Nu idag så har vädret varit så dåligt och jag har inte haft någon lust till något så nu ligger jag och kollar björnbröder 2 med Leo!   

Och funderar på om jag ska rasta hunden nu så jag har gjort det också sen kanske vara lite onyttig och poppa popcorn vilket jag inte ätit på flera veckor..ohhhyees ovanligt?..jatack!

Jag som är helt galen idet, men ikväll blir det nog att äta lite sånt och så ska jag ju börja träna varje torsdag nu med och lite fredagar dock för att slippa idrotten med alla andra   


Aja ett inlägg för skojs skull..kan inte lova att jag lägger inlägg varje dag numera..har annat för mig men det kommer då jag har tråkigt somsagt!



 

Fredrik, älskling!

Du är det finaste jag har, du förstår inte hur mycket jag älskar dig.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, du är mitt allt, verkligen allt.

Jag älskar att vara dig nära, ha dig nära, älskar när du säger att du älskar mig.

Jag älskar dig nu och föralltid, du och jag..kan inte bli bättre.

Du är mina andetag du är den jag lever för, vill aldrig förlora dig..inget kan få mig att släppa dig..min Fredrik Österby! <3

Av Beatrice - 3 mars 2011 21:56

Ja somsagt..torsdag!

Idag har inte hänt så mycker mer än att jag gick upp tidigt för att färga håret,kändes att det behövdes.

Skulle in till stan vid halv två så kände att jag fick gå upp och göra det vid nio, för sen ville jag sova meeer.   

Sov tills 12 sen så upp och fixa sig, ta bussen in till stan till Malin.

Vi kollade runt i affärer och snackade, köpte en tröja..och vill så gärna ha en kofta men kände att inte riktigt kunde slösa bort alla pengar så snabbt.

Men sen kom Maria och så käkade vi på donkan och sen kom även Laura.

Åkte hem vid 5 och gjorde klart ett arbete sen upp till Älskling   

Vi tog ett varmt bad med ljus och sånt mysigt, blev även masserad! (a)

Senare myste vi bara, så härligt!

Imon blir det skola sen sova hos min underbara pojkvän tror jag!

Puss på det!   


Bild på det jag har köpt kommer upp i nästa inlägg.

Av Beatrice - 3 mars 2011 08:06

Sova är nog det bästa jag vet, så skönt bara!

Man ligger där med sitt mjukos gosiga täcke och bara drömmer sig iväg..härligt!   

Ja igår hände ingetligen inte så mycket mer än att jag hade en bra dag i skolan, fick sökt ett sommarjobb bland annat och när jag kom hem så var jag med min underbara pojkvän, han som gör mig hel!   

Han ju inte lägga in ett inlägg igår så nu fick ni veta vad jag gjorde lite smått igår och idag så hade jag igentligen en lektion, engleksa.

Men jag sjukanmälde mig, dock är jag väldigt förkyld men kände att vi ska inte göra något där..alltid sådana onödiga saker, hon kan inte ens stavning på engleksa ord..så hon frågar oss..pinsamt?

Men hur somhelst jag stannar hemma tills två och gör lite annat som har med skolan att göra, skriver rent mitt apu-arbete och kanske något annat.

Sen funderar jag också på om jag ska färga min lilla lilla utväxt idag eller bara vänta några veckor till och istället ta ett varmt bad som jag endå kommer jag men ja!   

Vid två ska jag till stan och träffa upp underbara Malin och efter det så vet jag inte riktigt vad som händer, hem och bara ta det lungt kanske?

Vi får se! :)

Puss o hej

Av Beatrice - 1 mars 2011 20:24

Hejsan, hade inte mycket att göra innan, och eftersom hunden behövde komma ut så satte jag i musik i öronen och gick en runda, vilket var ganska uppfriskande..dock väldigt kallt!   

Haha men jag kom ut och det kändes bra även om jag faktiskt har rört på mig mycket idag!

Första skoldagen var faktikt ganska lugn, sista lektionen var bäst..mycket skratt imot slutet dock vet jag inte riktigt varför?

Jo Oscar och Marcus hade varit på badhuset och så hade någon "stor" om man ska säga det på ett bättre sett än tjock osv,osv..men när dom hade öppnat dörren så hade han kommit flygande på golvet, och ja det flög upp i dreas huvuden mitt på lektionen så ja, där satt man och skrattade med för ingeting först, men sen fick man då veta varför det va så kul!   

Nu snart ska man kanske snacka skype med Laura, eller hon skulle först laga mat och så men sen därefter så kanske liten pratstund med henne!

 Puss o hej.


Kan inte vända på bilden, min lilla data är lite konstig så vet inte hur man gör, men det får duga..går att vända på sitt huvud trottsallt! ;)



 

Av Beatrice - 1 mars 2011 16:40

Fick studiobidraget i dag..!  

Så nu har man då lagt undan 200 kronor till min tatuering och betalat av en annan sak!

Känns skönt!

Nu ska jag dock bara betala tillbaka min faster också nästa månad sen så är det lungt, funderar på att köpa converse också..dock vet jag inte om jag ska ha svarta,turkosa eller som Malin sa..gula? ^^

Men jaja..känner mig frisk nu, och det känns great!   

Dock har jag inte lika stor matlust längre, men det får jag nog tillbaka, men ska börja träna nu också med Laura och Malin så det blir nog bra endå..fin ska man va!

Och även sola ska jag och Malin göra snart, känns som det kommer bli en bra sommar!   


Och Malin är den finaste människan på jorden måste jag säga, den man kan lita på till 1000 %,

Ställer alltid upp för en, är en ärlig människa, våga vara sig själv!

Älskar dig Malin Ekström..fina du!   

Presentation


Hej det här är Beatrice och i min blogg får du läsa allt om mitt liv vad jag gör osv! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards