beatricelangholz

Alla inlägg under oktober 2011

Av Beatrice - 9 oktober 2011 22:58

Godnatt bloggen, världen och till alla er!

Av Beatrice - 9 oktober 2011 19:17

Hejsan alla tänker inte skriva mycket i detta inlägg, tänkte bjuda på ett par bilder på mig och sen en jäätte fin låt, en liten tjej sjunger, hennes röst är mer än underbar!

         Dagens bilder och nu också dagens låt: 

 

Av Beatrice - 7 oktober 2011 08:01

Fredag i dag då, det känns ju roligt, äntligen sova ut. 
Slapp idrotten i dag så ligger nu i min varma säng och kollar film :)
Börjar halv 11 också, så få börja fixa mig senare.. skall berätta för er vad som händer i dag, Sarah kommer hit, vi skall kanske fixa hennes hår, det blir sligning.

Sen blir det nog chilldag, inte riktigt planerad dag, den kommer som den gör.
Imon skulle vi till fyllinge och träffat folk och partajjaa lite men, det blir kanske tjejkväll hos någon där jag och Sarah hänger på, bli nog kul det med annars, blir det av till trönning för att träffa andra vänner! :)

Nej nu skall jag kolla runt lite till, sen blir det äta, mata fiskarna och min fågel, sen klä på sig och kanske sova en stund till ;) 

 Här har ni filmen jag tittar på nu den här morgon :)

Av Beatrice - 6 oktober 2011 22:10

Ja torsdag, och den här dagen har inte varit mer än dålig.
Dåligt väder och jag är på så dåligt humör, fan jag undrar varför.
Var inne och fixade till väskan med idag och nu är det fixat o klart, sen blir det sängen men får nog bli en dusch först och kanske lite film tittande, orkar fan inget, vill ha lov nu redan så man kan sova och slippa stressa med allt, det tar på mig..verkligen.

Ha de bra läsare..



 Dagens låt.. Bon iver är väldigt bra..mycket avkopplande låtar.

Av Beatrice - 5 oktober 2011 20:29

    naglarna jag gjorde i måndags :)

Av Beatrice - 5 oktober 2011 18:34

Tänkte försöka blogga bättre, kan inte lova något dock! :)

Idag har det varit en lång skoldag och köpt en ny brun skinn väska,som dock måste bytas, hittade ett fel jag inte gillade på den men det fixas imon.
Snart kommer baby hit och då blir det mys, tänkte sätta på lite chill musik och röra på mig lite ;)

På fredag kommer Sarah till mig, awesome!
Ska se om jag kan klämma fram nya bilder snart, börjar bli dålig på detta.
Men ha det! :)

 



 

Av Beatrice - 4 oktober 2011 20:15

Hejsan allesammans.
Idag har det inte hänt så mycket, skolfoto och så annars helt okej.
Vi vaxade marcus ben då han ska föreställa tjej, väldigt lyckat! ;)
Finns inte så mycket att säga, känner att jag inte gör så mycket just nu, men dricker nu ett glas c vitaminer, då ja inte gillar riktigt frukt så mycket och tänkte ta en sådan här tablett då o då :)
Tog ett bad med pojkvännen nyss och nu skulle han hem en snabbis sen tillbaka och då blir det film mys, ni få ha det så bra :)



Dagens låt!
 

Presentation


Hej det här är Beatrice och i min blogg får du läsa allt om mitt liv vad jag gör osv! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards